Deer Hunting With Dogs 2017! Season 3 EP 4 (Kill Shot) 8 Deer Down! #17

Deer Hunting With Dogs 2017! Season 3 EP 4 (Kill Shot) 8 Deer Down! #17

32
25



Business inquiries and product reviews @: Doglifeoutdoors@gmail.com

25 Comments

  1. Wesley Trammell

    Umm yeah there is alot of difference I don't hunt over bait the deer I shoot is one shot one kill we don't have 14 people shooting the same deer they outlawed dogs where I live because of that reason now we have more deer than we ever have and More ethical hunters to

  2. in the state of West Virginia hunter don't used dogs to chase deers

  3. What state do y’all run dogs at?

  4. SOUNDS LIKE HILLBILLIES! INSTEAD OF GETTING OFF UR FAT ASSES AND HUNT EM LIKE MEN

  5. How can I guest hunt with you guys I need that excitement in my life just once at least

  6. How do you teach the dogs to read "No Trespassing" signs???? You must have hundreds of thousands of acres to hunt. Not my cup of tea….. but whatever floats your boat?

  7. Dustin Oxendine

    Do you hunt in bladen?

  8. Real hunters never let the animal die in pain. If you see the deer move shoot it again. Don’t just leave it to die in pain. Not good hunting.

  9. A bunch of fat lazy a s s f u c ks that can't actually use skills to gather for their family's. Lol its actually the dogs taking a man's place in providing for their families. Ha lol. A bunch of fat lazy boys that are second to their dogs. Good dog… Lol…. No not you fat lazy F U C K. The dog did the work…

  10. how you like them mud graps

  11. Holy balls you have a lot of dogs

  12. Cheatn basterds thats why 90 percent of deer in indiana are gone from u all drivn them out and killn alot i remember seeing 10 or more deer the first day now it takes a month to even see one its sad.

  13. Inbred morons

  14. Zack Williamson

    What's your Snapchat bud

  15. Wesley Trammell

    Them poor deer never have a chance with 50 dogs and hunters it don't seem fair chase to me omg the part where the deer was fighting are you kidding me that's not ethical hunting to me

  16. I have been a hunter all my life and I will always support it….what you do is disgusting and Karma will come around!  Letting that doe suffer in the field with dogs and hunters just standing there????  I really hope someone lets the DNR see this!  Nothing here to be proud of, that's for sure…

  17. Maurice Timmons

    Man I have said this once before I have got to get me one of those dog boxes That joker is a Cadillac It shows how you care for your dogs if you can give me the information for where you got it I am going to look into trying to get me one Good Hunting keep em running

  18. I deer hunt but this isn't hunting its ridicules

  19. how many dogs did yall turn loose in the field

  20. Ain't nothing better then the howl of a hound!!

  21. see this is whats wrong to many people in the world with the same mentality as hunters ,going after the defenceless .glade to see theres enough of them .i heard that dear can be dangerous ,they have to be controlled because they eat to much grass and nibble bark very bad for the environment , and if they get to close they can step on you big toe ,or scratch you ..guys make sure you keep your gun with you at all times, you could be walking home and get attacked by a rabbit .so be care full its a dangerous world

  22. Greg Singletary

    Dam y'all can hunt from the road wow what state is this

  23. Good lord! Y’all don’t play! Y’all got a PACK! My club usually turns loose around 6 or 7 dogs at a time.

  24. What state you hunt at lol here Alabama can't hunt loaded gun in truck.

  25. Man can’t believe I’m just know finding your channel, love it y’all need a show on tv. Looking forward to more videos this season.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.